torsdag 11 november 2010

Om man skulle våga sig på..

... det ligger en fin ploghög med snö över heeeela infarten. De är roligast att skotta för det är skitjobbigt. Jag är dock inte riktigt säker på att mitt tillstånd tillåter denna sortens aktiviteter, var ute på promenad med hundarna för ett tag sedan och höll i princip på att svimma av utmattning trots att jag inte spatserade i något hiskeligt tempo precis.

Nåja, jag hinner väl snöskottningsträna senare i vinter, när Ärta och hela baletten är utanför magen.


Jag känner på mig att det kommer att bli en alldeles otroligt tråkig dag idag. Inte precis den känsla man vill ha redan klockan åtta på morgonen....

2 kommentarer:

  1. Jag skottade igår och som det straffade sig senare under kvällen i ryggen =S och det var ju pudersnö och lätt egentligen!! Guud just nu är jag lite avis att du snart är klar med klumpigheten för jisses vad man inte gillar att man itne kan göra vad man vill när och hur man vill =P

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte skylla på att jag inte ser det längre.. så stor är inte magen. Men trots det så börjar det faktiskt vara aningen obekvämt att böja sig fram o försöka sig på diverse olika akrobatiska övningar. O som du säger så vill man inte köra på måfå, det kan ställa till med stor skada:-)

    SvaraRadera