torsdag 4 november 2010

Kamin

Vaknade strax före ett inatt och undrade. Vad i hela fridens dagar var i o-ordning nu då? Svetten fullkomligt RANN och mitt hår var alldeles blött. "Klimakteriet" var min första tanke. Gick upp, drack en liter saft (jo, mycket törstig) och la mig på soffan. Somnade om. Vaknade och drack lite mer. Snusade. Somnade. Vaknade.

Har nu tagit två panodil, är öm i ljumskarna som tusan, tror att det eventuellt kan ha med bebis att göra, de ska ju som börja sjunka ner och VIDGA BÄCKENET så smått nu.

Min "att-göra" idag är rensa garderoberna uppe. Tur att det bara är två stycken och tur att jag har insett mina begränsningar, en planerad syssla per dag är mer än lagom. Ids jag göra någonting utöver det är det en bonus. Försöker faktiskt att ha en liten grej planerad varje dag, i morgon är det dags att städa och torka ur köksskåpen. Alla tusen.

Hörni, vad är er åsikt om MAJS på hemmagjord köttfärspizza? Själv är jag lite kluven. Majs smakar ju ganska sött och jag är en stor motståndare till att blanda sött och salt. Det passar sig inte, helt enkelt!

Nu dags att väcka sambon som ska vara duktig och jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar