måndag 8 november 2010

Nu har det hänt.

Dagen jag visste skulle komma så fort jag fick veta att jag var gravid är här.

Jag fes på min sambo.
Jaaa, det är sant. Han märkte ingenting, visserligen, men självklart började jag asgarva och vrålade " Jag FES på dig!". Skrattade så mycket att jag nästan fes igen. Lovade sedan både mig själv och honom att när denna graviditeten är över och gashalterna i magen återgår till de normala ska jag bli en o-fisande flickvän igen. O-fisande, o-slemproppspratande och o-bajsbekymrade flickvän.
Just nu är det mycket av allt ovanstående.
(Hmm... dålig i magen idag, kan det vara ett tecken? Undrar om det var en bit slempropp eller bara nåt annat slajmigt? Du? Varför vill du inte diskutera det med mig? Va? Äsch, jag går ut och fiser lite i stället).


Trodde ni att jag menade någon annan dag?
Det hade varit något, det.

4 kommentarer:

  1. Hello! O grattis till er också.. För er är det ju snart dags. Orättvist! Hoppas det startar för er snart:-)

    SvaraRadera
  2. Äh lite för dom ta, de är ju faktiskt lite skyldiga till tillståndet! Sen kommer du bara prata bajs, spya, snor och annat mysigt.. :)
    / L

    SvaraRadera
  3. Hahahaha.Jag måste få inleda med ett garv,men det där var nog tamejfan det roligaste jag läst på länge! =)

    Ja vissa har väldigt lite att göra.Jag spyr snart på tjejen där som har börjat ljuga något så enormt i sin blogg.Hon har numera börjat skriva att jag ljuger om mina kompisar.Jotack,det var snällt!Psykiskt kan hon inte må bra så man får väl ignorera henne,trots att det är sååå svårt.

    Hit kommer och att kika in fler gånger! =)

    SvaraRadera