onsdag 27 oktober 2010

Dagens teknik

Dansa ut ungen.
Verkar inte ha fungerat för hon är fortfarande kvar, så även ontet. Ska köra lite omvänd psykologi i morgon, typ "kom INTE ut, jag VILL inte att du ska komma ut, ve och fasa, stanna där inne!". Har många knep på lager.


Jag har en väldigt viktig fundering, faktiskt.
Idag när jag körde in till stan hade jag sån satans värk i ryggslutet så jag tryckte igång sätesvärmaren... skööönt! Njöt för fulla muggar tills en hemsk tanke slog mig; Vad händer om vattnet skulle gå ordentligt och bara forsa ut? Blir det kortslutning, elektriska stolen, dödsfälla?! Stängde snabbt av den eventuella mördarmanicken och ringde till sambon. Han skrattade lite men började nog fundera själv. Någon som vet svaret på denna fråga? Har det hänt tidigare, gravid kvinna hittad död under mystiska omständigheter? Bäst att ta det säkra före det osäkra.

På tal om vattenavgång så håller jag tummarna för att det ska gå på jobbet, då får kollegorna sig en ny och förhoppningsvis bekvämare säng.

2 kommentarer:

  1. Haha, lite rolig fundering men jag tycker dock att du ska skicka vidare den till biltillverkaren! På riktigt, gör det.
    Jo, jag tror vi dyker upp imorgon om det inte är snorhalkigt ute. Men jag hör av mig!

    SvaraRadera
  2. Haha, kul fundering! Mitt vatten gick ju både hemma i sängen och sen när andra hinnan sprack så forsade det ut vatten i bilen också. På passagerarsätet med sätesvärmen på. Jag fick då ingen stöt, men då kanske det inte blev nån kortslutning heller. Jag ska ta och fråga Björn, han har ju gått El och så har han ju sitt intresse för bilar :P

    Hoppas du får träffa din knodd snart! :)

    SvaraRadera