söndag 24 oktober 2010

A dick is a dick is a...

Ni som varit duktiga och läst min blogg tidigare vet att jag haft problem med min telefon. Inte problem med att hitta den eller så, men tekniska problem. Den var inne på lagning tusen gånger, sedan fick jag reklamera den.
Nu har jag en telefon som är nyare än den gamla och jag är nöjd.

Hur som helst, ni kanske också kan dra er till minnes att det var krångel med att få en lånetelefon? En idiot till butikschef som ljög och sen blev sur när det visade sig att jag hade rätt? Det var i alla fall han som lämnade ut min nya telefon.
Ni kan aldrig gissa vad han hette.
Dick. SÅ jävla PASSANDE! Jag var två sekunder ifrån att börja asgarva och kissa ner mig inne i affären men jag lyckades behärska mig såpass att jag bara fnittrade lite lätt.

Det är det roligaste som hänt mig den senaste tiden.

1 kommentar:

  1. Haha :D
    Ang imorrn, jag slutar inte förrän 14 och sen ska nellan hämtas - när börjar du jobba?

    SvaraRadera