måndag 11 oktober 2010

Mindre bra idéer.

Ni vet när man är halvt mellan sömn och vaken? Det är ju då man får sina mest briljanta idéer, eller, det tycker man i alla fall då. Igår när jag låg och vilade kom jag på en alldeles ypperlig plot till en bok/film. Jag blev eld och lågor och kunde inte vila längre, så bra var det!
Efter några timmar skulle jag berätta handlingen för min sambo. Det lät inte alls lika bra som det hade gjort i mitt huvud och slutade med att han tyckte att jag skulle hitta på något trevligt i stället för att stå och prata en massa goja.

Då hittade jag på att vi skulle åka in på Colorama och köpa tapeter och tapetklister så han får tapetsera klart någon gång. Jag är ungefär 97% säker på att han ångrar att han sa så där till mig.

Jag har egentligen inte tid att sitta här som ett fån, ska äta frukost och sen ge mig ut på äventyr. Jobb i eftermiddag och resten av veckan, har börjat nedräkningen till 1:a november nu! Jag skulle ljuga om jag sa att det inte var ganska tungt att jobba men så länge jag orkar hålla mig sysselsatt ska jag verkligen försöka!

1 kommentar: