torsdag 28 oktober 2010

En blödig flodhäst

Bara att erkänna, hormonerna har tagit över. Det, i kombination med några timmars dötid, har resulterat i snor-rinnig, röd jättenäsa och lite små ångestattacker.

Vadå bebis?! En riktig, komma ut, vår alldeles egna? Det måste vara ett skämt.


Ååå.. bebis! En riktig, komma ut, vår alldeles egna! (Snor, snörvel). Fantastiskt.


Måste jag köpa fler pyttiga bebiskläder eller har jag tillräckligt? Är det något extremt viktigt som jag har glömt? Panik. (Snor, snörvel).
Hur lång tid kommer det att ta att bli smal igen? Tänk om jag aldrig blir smal igen? Tänk om huden på magen inte drar ihop sig nåt alls! Thank God för plastikkirurgi.

2 kommentarer:

  1. Haha du är söt :)
    Sorry att jag inte hörde av mig idag, stress stress vart det! Fabbe ville komma hem en dag i förväg och det fick ha såklart :)

    SvaraRadera
  2. Skönt att hormonerna skrek till sist. För oss andra vill säga, som hormonat oss igenom graviditeter. Jag började fundera på om det var möjligt att coola sig igenom en hel bebisväntan?!?! Du var på god väg där... :D

    SvaraRadera