lördag 22 maj 2010

Allt på en gång

Sitter och väntar på regnet, det skulle passa bra med ett litet ösregn just nu. Theresé är fortfarande inte funnen och kommer nog inte att hittas än på ett tag. Jag hoppas, för hennes familjs och min egen skull (och övriga vänners), att det blir ett avslut snart.

Gamla, söta mormor ligger i Sunderbyn och är sjuk. Hon ringde till min syster igår och grät och sa att hon inte trodde att de skulle hinna ses igen. Det är ganska konstigt att man, trots att märker att mor- och farföräldrar åldras och får krämpor, inte inser att det kommer en dag när de är borta. Jag är nog en sådan person som förtränger såna saker.
Hon blir säkert frisk snart igen, håller tummarna för det.

Jag skulle väl egentligen ha behövt skriva något roligt här för att kompensera för allt det tråkiga, men vet ni vad? Jag har faktiskt ingen lust till det. Faktiskt.

2 kommentarer:

  1. jag förtränger sånt jag med. hur är formen, har du lust till en kaffe ngn dag?

    SvaraRadera