onsdag 19 maj 2010

Inte ensam

Det är minsann inte bara jag som tycker att det är fifarao att vara på tjocken. Har kollat runt på diverse forum och upptäckte att det finns fler "konstiga" tjejer som anser att transportsträckan, den kunde man vara utan, så jag är varken unik eller dum i huvudet.
Nu tänker jag inte så mycket på att jag är gravid utan försöker förtränga det så gott det går. Lite svårt när jag avundsjukt sneglar på fyllda vinglas och fullsatta uteserveringar men jag låtsas att jag blivit straight edge i stället- förutom snuset då. Det funkar ibland.

Idag är det kompisupplockning från busstationen och sedan maxa solbrännan som gäller. Det ska bli apigt varmt så jag ska faktiskt passa på att ha hundarna ute i några timmar innan temperaturen stiger alltförmycket, de är inte speciellt förtjusta i värmen, nämligen. Tycker lite synd om dem när det är som stekigast men det är inte så mycket att göra åt.

Fick tillbaka min telefon i förrgår och märkte igår att den fortfarande inte fungerar som den ska. Inlämning idag igen med andra ord. Jag ska fan se till att reklamera den och få en ny telefon, först måste jag bara kolla så att jag fattat innebörden av "reklamera" rätt. Jag vill absolut inte göra reklam för aset.

2 kommentarer:

  1. har ni sol? det är lite cloudy här i stan!

    SvaraRadera
  2. Jag har ju förstått att den lill* inte var planerad men till nästa gång kanske du kan planera in att inte ha sex så du har risk för att bli gravid över sommaren.

    Förlåt, men nu ska jag återgå till min soliiga uteplats och mitt glas vita.. ;-)

    SvaraRadera