tisdag 11 maj 2010

En massa anledningar

Varför min sambo är bäst.

När jag skriker och grinar av ilska och sedan springer in i sovrummet och lägger mig i sängen för att tjura ett tag låter han mig tjura färdigt. När jag sedan kommer ut och ger honom en puss är det som om inget har hänt. Han visar väldigt stor förståelse för mina gravidhormoner.

Ibland är jag trött och vill bara ligga i sängen. Då går sambon ut med hundarna, handlar det jag vill ha och lagar mat. Ibland (ofta) får jag till och med massage. Han tjatar inte om att vi ska hitta på nåt utan han hittar på sina egna saker och lämnar mig i fred.

Julklappar och födelsedagspresenter är alltid kul att få av min sambo. Han kommer ihåg vad jag pratat om och köper precis rätt grej. Alltid!


Ovanstående är bara några anledningar till varför han är världens finaste och bästa person. Jag kanske är lite extra gravidblödig och sentimental just nu men jag kan bara inte hjälpa att ibland när jag tittar på honom känns det som om hela jag bara blir alldeles full av glädje- ni vet så där så att ögonen tåras litegrann.

2 kommentarer:

  1. sentimental or not - underbar känsla hur som helst :)
    fan, inte visste jag att du var en sån potatisflicka!! jag är inget big fan av kokt potatis, om det inte är 1 liter sås till :P

    SvaraRadera
  2. Men jisses, en inbjudande livmoder? Haha jag vet inte hur jag hade reagerat på sånt där

    Ja känns skönt att vara under 100-strecket men fyfaaan va de känns som om allt går långsamt!
    Börjar bli så otålig så jag vet inte vad jag tar mig till snart.

    Okej okej, viktigaste är inte när h*n kommer, utan att h*n kommer så en vecka eller två hit och dit kvittar :)

    SvaraRadera