söndag 23 maj 2010

Kärt återseende





Denna fina donna träffade jag på OK idag, min Klara-bebis! Första gången på ett år som jag såg hennes nylle och hon blev så glad! Trodde inte att hon skulle känna igen mig efter så lång tid men det verkade som om hon kom ihåg mig i alla fall. Riktigt kul att se att hon har det bra, lite tårar kom det allt (skyller på graviditetshormoner) men det känns skönt att veta att hon lever och frodas.
För övrigt har dagen varit som dagar är mest, lite solig, lite molnig, lite rolig och lite trist. Jag hittade min svarta bikini och provade den men överdelen såg ut som någon sorts porrfilmsutstyrsel då mina boobis blivit lite för stora för att rymmas ordentligt. Längst in i garderoben åkte den, det var alltså inget kärt återseende. Den turkosa kan jag fortfarande ha men jag är rädd att den snart åker bort den också eftersom underdelen är en sån där liten med knyte på sidorna- den kommer knappt att synas när magen växt lite till. Inte hett.

1 kommentar:

  1. är klara en hund som du haft tidigare? Blev lite nyfiken.

    Hoppas att mormor blir frisk och får frodas av värmen och träffa sitt barnbarnsbarn =) Håller tummarna.

    SvaraRadera