onsdag 12 maj 2010

Brighten up my day

Jag förbereder mig för RYSSVÄRMEN!




Nu är det bara att hoppas att den kommer snart. Köpte shortsen jag ville ha också, de är ganska stretchiga i midjan så jag tror att jag klarar mig utan snöre i sommar. Hittade ingen bild, men det är i alla fall ONLY summer baggy knickers.
Visste ni förresten att knickers betyder trosor på engelska?
Jag har alltså köpt ett par sommarjeanstrosor.

Det är fanimej roligt att bränna pengar på kläder när det börjar närma sig sommar :) Binin köpte jag en storlek större än den jag brukar ha, 80D i stället för 75D och 40 i stället för 38 på underdelen. Jag tänker framåt... boobisarna har redan börjat växa men förhoppningsvis klarar jag mig med den lite större kupan på 80, att det blir lite stort runtom får man räkna med. Är inte så taggad på att måsta köpa F-kupa.. de kommer jag ju inte att kunna ha sen när boobisarna krymper tillbaka igen.
Världsliga problem, jag vet, men ack så kul att badsäsongen snart är här!

2 kommentarer:

  1. snygg bikini där! är det långa eller korta shorts? jag vill ha ett par långa, eller halvlånga eller vad man nu säger

    SvaraRadera
  2. Shit vilken snygg bikini. Gillade verkligen färgerna! :P

    SvaraRadera