söndag 14 februari 2010

Är det inte otroligt,

så säg?!

Varför går tiden så fort, bara för att det är morgon?
Jag har nu precis 5 minuter på mig att skriva ett roligt, intressant och fängslande blogginlägg.

Tyvärr tror jag inte att det blir så mycket av det, klockan är sju och dagen har inte ens börjat, än mindre min tankeverksamhet.

Gymmet hägrar, dricker vatten och ska strax mata i mig frukosten trots att det egentligen är alldeles för tidigt för matintag. Brukar ju äta frukost vid 9, idag är dock en väldigt förskjuten dag. Komprimerad också, för den delen. Ska förbi hos Malla i eftermiddag, jag har inte hunnit bli nervös än men det kommer nog ska ni se. Det finns ju så mycket som kan gå fel, men å andra sidan verkar vi tycka och tänka ganska lika så jag har en känsla av att det kommer att gå bra i alla fall.

Det finns ju en bebis där så i värsta fall är det bara att gulla med den, om jag nu skulle få slut på saker att säga.
Vilket jag iofs aldrig fått förut så det vore konstigt om idag blev första gången.

Time out, dags för viktiga saker!

1 kommentar:

  1. Avundas er som vågar träffas sådär! Men hälften vågat - hälften vunnit antar jag.

    Och jag läste ju också att det gick bra, läste det både här och hos Malla.

    Nice :)

    SvaraRadera