måndag 1 februari 2010

Nu ska ni få höra.

Tankar om gårdagen.

Jag kan ärligt påstå att igår var en av de sugigaste dagarna jag varit med om på länge.

Lördag kväll var ingen höjdare heller, efter ett 30-timmars arbetspass var jag inte riktigt i "dricka vin och basta-zonen".
Whatever, gårdagen bjöd på trevliga överraskningar, så som upptäckten av spruckna vattenledningar i stugan (som säljs idag. Det betyder att vi till våren måste betala nya rör till något vi inte ens äger). Slut ved hemma, 15 grader inne. Det känns som om utlandsflytt inte vore en så dum idé trots allt.
3 dm nysnö.

Lilltånageln tappade jag tydligen också, någon gång under dagen. Att jag inte kände det måste ha berott på att mina fötter var ytterst nära förfrysningsskador då mina sockar, oavsett hur många gånger jag skiftade, bara inte ville hålla sig torra. Det kan ha varit snöns fel. Den är ju ÖVERALLT!

Igår- en dag jag kunnat hoppa över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar