måndag 15 februari 2010

Jag lyckas

Träningen ger resultat.

-1,5 kilo på sex dagar.
Skulle inte vara helt fel att ha en fitnesskropp light till sommaren, så jag tragglar på i hjulspåren, en vecka i taget.

Igår när jag körde till jobbet var jag extra trött. Av någon konstig anledning glömde jag hela tiden bort att jag hade halvljuset på, så varje gång jag mötte en bil bländade jag dem med helljusen. Jag råkade även ha igång blinkersern några gånger, men hoppas att mina medtrafikanter fattade att jag inte tänkte svänga höger i 110 på E4 med mitträcke.

1 kommentar:

  1. härligt! men alltså, jag tror din våg går fel. inte för att jag inte tror att du gått ner utan för att du ser mindre ut än vad du sa att din våg visar :) förresten, på onsdag kommer jordvärmesnubben hit, vet inte vilken tid eller hur länge det tar, men jag hör av mig

    SvaraRadera