måndag 8 februari 2010

En sån där...

...rolig hår-dag idag.

Sitter med mössan på och bekymrar mig.
Det hjälper inte att kamma- mitt hår står åt alla möjliga håll och kanter idag.

Jag vet inte riktigt vad jag skulle ha gjort med det, men jag har bett sambon gömma trimmern, bara utifall jag skulle få panik och raka av skiten.
Jag ids bara inte duscha NU, eller måste jag det?
Ett besök på stan hägrar.

------------
Kanske världens tröttaste nu på morgonen.. men snorfloden från näsan har gett upp. Jag är officiellt frisk och därmed finns det ingen anledning att gå omkring som en sunkhög resten av dagen.
Någon med kräksjukan som vill ha sällskap?

2 kommentarer:

  1. hörrö, kl 11 passar bra, bebisen sover när hon är trött :) bara en LITEN grej. jag har extrem magpain, det kan vara en kräksjukeattack, men jag lär veta det lite senare!

    SvaraRadera
  2. Här har vi haft rännskita om du e sugen;)

    SvaraRadera