lördag 13 februari 2010

Sådärja

Idag är en jobbdag.

Absolut ingen latdag.
Jag har sovit så hårt att jag har lite ont i skallen- men känner mig pigg och utvilad!
Sömntabletter is the shit när man känner i kroppen att man kommer att ha svårt att somna. Bara trycka en med ett glas vatten och sen snarkar man natten lång. Kanske världens bästa uppfinning, efter hjulet förstås. Inget slår hjulet.

Vill ni veta nåt fånigt? Töntigt, mesigt? Jobbigt hurtigt?
Jag är träningssugen.
I morgon blir det ett lååååångt pass, sen ska jag avsluta med bubbelpool. Man kunde ha sämre saker planerade en söndag i februari.

Nu däremot, är det snart dags för frukost och en förmiddagspromenad i solskenet. Min vana trogen packade jag ner alldeles fel kläder- jag förväntade mig något högre temperatur- men en sväng runt byn blir det, trots allt.

1 kommentar: