torsdag 25 februari 2010

Jag bryr mig inte.

Jag vet att det finns vissa som läser min blogg som kanske inte, om rätt vore rätt, borde lägga ner så mycket tid och energi på mitt liv och mina tankar utan koncentrera sig på sitt.

Men ska sanningen fram (yes, here it comes) så är det väl deras problem. Jag har ingen besöksstatistik, ingen koll på vem som ögnar igenom mina väl valda ord och noll intresse av att få reda på det heller, skulle de nu välja att vara anonyma och skita i att kommentera. Är det någon som känner för att läsa det jag skriver- varsågodavarsågodahoppasdetsmakar- om inte, buhu-buhu på dig då.


Idag skriver Malla om skitvintern. Jag håller med helt och hållet och lägger till att den person som till sommaren utbrister "Det är för varmt" kommer att få en rak höger som knäcker näsan snabbare än blixten.
Fan, fem, tio minusgrader skulle kännas som värsta tropiska hettan just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar