lördag 13 februari 2010

Det funkar!

Kom på att jag glömt att berätta.

Jag inhandlade ju anti-Age krämer och liknande häromveckan och jag kan inte annat än förundras över dess verkan.

-Systemetpersonalen, de där som normalt sett typ hälsar om jag träffar dem på stan, kände inte igen mig och bad mig att visa id. Glad i hågen drog jag fram körkortet och flashade min verkliga ålder.
Jag sa att jag inte tog illa upp, att jag var medveten om att mitt väldigt unga utseende lurar många. Jag rekommenderade till och med krämerna för tanten i kassan såg ut som ett russin i ansiktet.
Fast hon kanske bara hade ätit för många sura citroner.

-Svärfar frågade igår om jag gått ner i vikt. Han tyckte att jag såg smalare ut i ansiktet. Jag drog genast slutsatsen att mirakelkrämerna även bränner kalorier.

Sen kan jag även passa på att göra lite reklam för nya volume sensation-schampot.
Mitt knullrufs får nu dubbelt så mycket volym jämfört med tidigare after-sex-hår.
Jag ser ut som en svamp, cirka.
Men även utan samlag får håret helt okej volym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar