fredag 12 februari 2010

En dag på stranden.

Idag är ju absolut ingen utebads-vänlig dag,

däremot är kvällen som klippt och skuren för ett pass på gymmet.

Vad har de två sakerna gemensamt, kanske ni undrar nu?
Det ska jag berätta.
Buskar.
Kvinno-buskar.

Jag kan inte rå för det, att jag i smyg dumstirrar när det kommer in någon i duschrummet iklädd pälsmössa mellan benen. Det ser groteskt ut! Hår, hår, hår- överallt är hår, jag kan inte förstå hur man kan gå omkring med så mycket hår där! Nåväl, alla får vi ha som vi vill.

Fast när det börjar bli bikinisäsong- hur tänker egentligen dessa kvinnor när det börjar bli dags för bikini?
"Äsch, det syns inte så mycket" eller "Jag är stolt över min kroppsbehåring"?

En sak är säker, när de ligger och solar, då syns det. Mycket. Man kan inte missa det, liksom.


En del har så mycket hår att jag undrar hur de får plats med det i trosorna (eller ja, det får de ju bevisligen inte eftersom delar av det sticker ut).
-----------------------

Så där ja, det var min oerhört viktiga rapport ang. hår på det kvinnliga könet. Min åsikt i frågan? Raka bort allt som eventuellt skulle kunna tänkas komma utanför troskanten. Minst.




1 kommentar: