torsdag 18 februari 2010

..tyck som mig eller inte alls?

Råkade halka in på en blogg såhär mitt på eftermiddagen när jag varvar ner efter arbetspasset, och jag kan inte annat än flina när jag ser hur känsliga en del är.

Just i denna blogg visade en tjej upp en tavla som hon fått av någon moster eller hur det nu var, en tavla som hon tyckte var jättefin. Jag ska inte gå in på mina egna åsikter om tavlan, det spelar ingen roll, men någon annan hade kommenterat och undrat vad det var på den egentligen för hon/han tyckte att det såg ut som utsmetad grädde.
Bloggskriverskan valde att inte godkänna denna kommentar för att sedan tillägna den ett helt inlägg där hon påpekade hur TÖNTIGT det var att kommentera anonymt, osv..osv.. i en evighet (kändes det som).

Herrejösses och gud och min skapare och andra- vad spelar det för roll? So what om folk har olika smak, är man så osäker att man blir förbannad när någon ogillar ens inredning borde man kanske fundera på hur man ser sig själv.

Fast å andra sidan, alla kan ju inte vara perfekta, som jag :)

1 kommentar:

  1. ja hur kul vore det ens om alla tyckte lika?! jag tycker tour de france är skittrist, men OS är skitkul hehe :D

    SvaraRadera