tisdag 26 januari 2010

En smutsig kvinna

Dirty, dirty...

På väg tillbaka till jobblägenheten frågade taxichauffören om jag varit utomlands nyligen.
Det har jag ju inte så jag sa nä, jag är nog bara smutsig. Att jag solar solarium tycker jag inte att han har något att göra med så det sa jag aldrig.
Sen var han tyst resten av resan.

En så utomordentligt trist dag som idag har jag nog inte haft på länge. Stället vi är på ger mig rysningar, alla har sin egen lilla grupp som de tillhör och GUNÅDE DEN som försöker vara social och trevlig.
GUNÅDE ER SJÄLVA, pissråttor är ni hela bunten! <--- tillägnat personalen på verksamheten.
Vi försökte i alla fall göra det bästa av dagen och lyckades, kan jag väl påstå.


I eftermiddag blir det några avkopplande timmar på simhallen.
I morgon väntar ännu en dag med koskitlukt i näsan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar