onsdag 6 januari 2010

Mörka morgon


Skickar en tanke till alla er som var ute och svirade på krogen igårnatt och precis har tvingats upp ur sängen pga. bultande huvudvärk och ett enormt sug efter vatten/cola- HAHA! Jag är inte avundsjuk. På 10-i-botten listan är baksmälla definitivt med, så även ångesten man känner när man inser hur mycket pengar man gjorde av med kvällen före.

Ingen sympati från mig, inte!

Bevisligen har också jag mått lite tveksamt efter en kväll eller några då jag blivit lite väl glad i hatten, men just idag är jag fräsch som en nyutslagen nyponros och passar på att känna mig allmänt glad över det.

1 kommentar:

  1. men du, detvar förnuftigt! en blogg är ju inte till så mkt besvär och jag var ju väldigt road av ditt skrivande så nu är jag mkt glad :)

    SvaraRadera