torsdag 28 januari 2010

Shit, enbart shit.


Längtar faktiskt efter sommar och värme och fester och långt, blont hår igen. Jag är inte den som klagar över väder men det är inte mänskligt med -20 och stormvindar. Helst enkelt inte mänskligt!-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag hade tänkt ta sovmorgon i morgon.


Kanske till halv åtta? Då kommer sambon hem efter nattskiftet och jag lär liksom vakna, vare sig jag vill det eller inte. 12.45 börjar jag mitt monsterskift som sträcker sig heeeeela vägen till lördag kväll.

Lördag kväll. Pizza, vin och vedeldad bastu, sista kvällen på stugan. På måndag räcker vi över nycklarna till de nya ägarna.


De skulle bara veta hur mycket mygg, knott och bremsar som huserar där om somrarna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar