lördag 2 januari 2010

The Nyårsfest

Det här är det sista jag tjatar om nytt år och sånt tjafs, var bara tvungen att tillägga några saker.



Varje år gör jag samma misstag när det gäller nyårsfesten. Jag tror att det kommer att bli den bästa någonsin, vilket innebär att jag varje år blir en smula besviken. I år (eller ja, förra året heter det väl) var inget undantag, det började med att håret trilskades när jag skulle fixa frisyren. Det är i och för sig inget ovanligt, jag blev inte precis förvånad när det slutade med att jag fick nöja mig med en hjälmfrisyr.



Förvånad, förstummad och förbannad blev jag lite senare under kvällen då en medelålders herre bestämde sig för att mina bröst var kvällens snackis. Det togs foton, pekades och jag tror att nämnde herre gjorde bort sig mer än vad han kan ana. Hur som helst valde jag att hålla käften, att starta bråk på självaste nyårsafton är inte min grej. Jag föredrar att diskutera saker och ting när jag är nykter, det kommer jag att göra den här gången också.

Så, en person gjorde slutet på det gamla året lite avslaget. Två underbaringar, däremot, gjorde början på det nya året till något helt fantastiskt så jag väljer att ge fan i idioten.

-----------------------------------------

1 kommentar:

  1. Haha, nu blir man ju nyfiken vem det var, ni var väl hos froba och co.?

    *skratt*

    SvaraRadera