måndag 25 januari 2010

Snabbis

Fort in.

Avslutade pysslet med Harley 15 minuter tidigare då han var så jävla duktig!
Bestämde mig för att lära honom skall, det var lätt som en plätt. Lite tålamod bara.
"Godis under kastrull" fattade han inte riktigt men vänta bara, vi ska testa med falukorv så ska ni se att det går alldeles utmärkt!
Vilken clever hund jag har. Att han ser utvecklingsstörd ut då man pratar med honom hör inte hit.
Att jag låter utvecklingsstörd när jag pratar med honom kan vi också lämna därhän. Sambo har väldigt roligt åt mig när han lyssnar på vad jag och hunden diskuterar.

"Men Harley, du måste vänta en stund, jag ska bara lägga in i kaminen sen ska jag gå på toa, SEN ska vi gå ut. Du förstår väl att vi inte bara kan ge fan i saker? Man MÅSTE göra vissa grejor, ser du!"
"Det där är inget farligt Harley. Det är bara en postlåda. POOOOOSTLÅÅÅÅÅDA! Titta! Postlåda."
"Är du sugen på lite mat? Jag är sugen på mat. Ska vi äta? Din mat är klar jag gjorde den för ett tag sen."
Jag vet ju att hundstackarn inte förstår ett skit. Men han tittar så gulligt på mig när jag surrar med honom.
Ni kanske märker att jag inte har så mycket mänsklig kontakt om dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar