torsdag 15 april 2010

Alldeles för mig själv.

Att jag är på tjocken intresserar troligtvis inte någon annan än mig själv och min sambo. Vi tycker att det är det mest intressanta i hela världen och diskuterar det ganska frekvent.
Namn (fast vi vet redan vilket namn vi ska ha, kille eller tjej- we´re ready), att det är länge kvar, möbler, kläder, grejor... för att fatta mig kort; allt.

Ni kan alltså uteslutande räkna med att ganska många inlägg kommer att handla om hur det går och vad som händer, trots att jag VET att det är bland det tristaste man som utomstående kan läsa. Kanske, kanske lyckas jag göra det lite intressant, om inte får ni väl kolla etiketten och scrolla förbi alla tusentals inlägg som handlar om ärtor och magar.

Fast ännu har det inte börjat hända så mycket, mer än att jag funderar på att amputera ljumskarna när jag ska sova.

5 kommentarer:

  1. Jag tycker det är intressant :P

    SvaraRadera
  2. Jag med :P Och har man dessutom följt en blogg ett tag så blir det personen skriver om intressant även om nån som hittade hit IGÅR inte finner det intresseant.

    Vi andra, hängare, har ju lärt oss att tolka ditt sätt att skriva och veta när du är (?) ironisk och inte osv osv.. =)

    Kör på.. vi som själva har bebisar tycker det är kul, vi kommer garanterat jämnföra våra egna preggo tider, men hur du mår och upplever det och komma med feedback osv. KÖÖR BARE, KÖÖÖR!!

    kramar

    SvaraRadera
  3. Jag skulle också vilja kika på det som är i magen. Så att man VET att det är en bebis. Fattar inte varför de inte erbjuder de till alla som är nygravida? Det gör dom i vissa andra län.
    Jag har RUL den 10/5 så det är ju inte så fasligt långt bort ändå innan man får kika så att allt ser ok ut i magen.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker också det är intressant!

    SvaraRadera