fredag 9 april 2010

Meh!

Folk bli nog aldrig "som folk", lika bra att inse det.

...men kan de inte bara fatta att många gånger är det deras inställning till saker och ting som gör att livet känns så jävla jobbigt?

Well, well.

I morse snöade det och jag dunkade igång vindrutetorkarna för att få bort snön från rutan. Det gick alldeles ypperligt men tyvärr hade jag bildörren öppen så all snö åkte rutschkana direkt in i bilen i stället. På vägen till jobbet spottade fläkten vatten i ansiktet på mig allteftersom snön som fastnat där inne långsamt smälte. Det blev en sjö i sidofacket på dörren men jag intalade mig själv att det är bra för luftfuktigheten i bilen.

Igår var jag trött och sur, tills det var dags att sova. Då låg jag och vred och vände på mig i flera timmar vilket märks idag, jag är fortfarande trött och sur. Verkar som att det kommer att hålla i sig, mitt usla humör, men det är väl då ändå en världslig sak.
Försöker att skaka av mig tröttheten och börjar om på ny kula igen.

Efter jobbet är det ju helg! Träningspass! Kanske lite fixa hemma?
...att det skulle bli sol i morgon gör ju inte saken sämre!

1 kommentar:

  1. Trött det är jag med. Försöker svälja det dåliga humöret, har ingen lust att vara sur. Ska bara vänt att systemet öppnar sen drar jag dit! :P

    SvaraRadera