lördag 24 april 2010

Ointressant

Jag är ledsen, men jag är väldans ointressant för närvarande. Bor på jobbet 75% av min vakna tid och resterande 25% spenderar jag i soffan. Wow.

Jag hoppas att Ärtan växer. Känner mindre och mindre av symptomen och undrar ganska mycket. Två veckor kvar ungefär tills jag ska tillbaka till vårdcentralen där jag förhoppningsvis får bekräftat (än en gång) att allt ser bra ut. Finns inte så mycket annat att göra än att försöka pyssla på som vanligt, tur att tiden går fort nu när det börjar närma sig sommar.


Förresten, nån mer än jag som bojkottar ointressanta statusuppdateringar på Facebook? Exempelvis vad folk ska eller har ätit eller hur deras unges bajs såg ut? Kanske är det väldans ohövligt men jag har ju aldrig påstått att jag skulle vara speciellt finkänslig av mig.

3 kommentarer:

  1. Facebook är en bra sida i sig, all ära, skitsmidigt att kunna få tillbaka kontakten med gamla klassvänner osv men att läsa specifikt vad dom ska äta känns rätt ointressant..

    jag är mer sån att jag kan skriva: "mat, disk, tvätt sen iväg hela dagen. Nås på mobilen" typ..

    höhö - Jessica Jonsson = me @ faceböök

    SvaraRadera
  2. Du känner nog till hur jag funkar på FB :P

    SvaraRadera
  3. haha, är det inte emil som alltid skriver vad han käkar?;) *gröt* Själv har jag bojkottat FACEBOOK och avslutat mitt konto, riktigt jävla skönt!=)

    SvaraRadera