söndag 25 april 2010

Personlighetsförändring

Jag vet inte riktigt vad som har hänt men nåt fel är det.
Blev alldeles otroligt sugen på att baka bullar igår- och gjorde det också. Med bra resultat. Varifrån kommer denna plötsliga lust till att baka? Jag har aldrig ens bakat bullar, före igår vill säga.







Jag känner även en stark drift att baka såna där söta små muffins med glasyr och hjärtan och sånt på, cheesecake, chokladkakor.. hjälp! Vi har ju inte ens nog stor frys att rymma bakverk i, vad fan är det här för knäpp?

2 kommentarer:

  1. Men vad håller du på med? Haha.
    Jag ska köpa dig lite cup cakes tillbeör hahaha :D

    Jag ska baka bullar då fabbe kommer hem. Har lovat det. Det är en bra ursäkt.

    SvaraRadera
  2. Åh, shit vad gott det där såg ut! I stället för att frysa dom får ni väl käka upp bullarna på en gång istället? :P

    SvaraRadera