torsdag 1 april 2010

Lite om mig.

Det var ett tag sedan ni fick höra obekväma sanningar om mig, eller ja, det var ett tag sedan ni fick höra någonting alls av intresse!

Därför tycker jag att det är på tiden nu. Here we go, sanningslista.


* Mina fötter är extremt fula. Breda som ankfötter och mina tår ser ut som missbildade potatisar med konstiga naglar. Gympadojjor är i princip de enda skor jag får på mig. Jag gillar inte när någon tar på mina fötter för jag tror att de ska få kräkkänslor och bli äcklade.

* Jag är ganska ointresserad av kläder och mode. En huvtröja och ett par jeans är alltsomoftast min outfit. Eller träningskläder till vardags. Känns som onödigt att dra på sig värsta stassen och sminka sig och fixa håret bara för att två timmar efteråt byta om, ta på mössan och gå ut med hundarna i skogen.
Slutsats- jag går nästan alltid och ser ful ut.

* Att vara trevlig mot folk jag inte gillar, att låtsas, är inte min grej. Jag är väldigt dålig på att le inställsamt, allt jag egentligen tänker brukar lysa igenom på något konstigt vis. Därför är jag sinnessjukt less på att umgås med folk som tjurar ihop om man skulle råka ha en annan åsikt än deras.
Jag är dock inte så mycket bättre själv, jag tycker så klart att alla ska tycka som mig för jag har ju alltid rätt!

* Jag snusar riktigt snus och dricker riktigt kaffe. Ve och fasa, ack vilken hemsk människa jag ÄR!

* Tålamod med andra människor är något jag saknar. Många, speciellt tjejer, retar mig till vansinne genom att 1. låtsas vara dummare än vad de egentligen är, 2. försöka framställa sig själva som perfekta, 3. säga vad de tror att man vill höra.
Skit ner er och frys fast, säger jag bara. Kom tillbaka när hjärnan börjat fungera, det är varken gulligt eller speciellt attraktivt att framstå som ett spån.

* Jag hade aldrig skaffat barn om jag inte haft ett jobb. Mitt kontrollbehov kräver ordning och reda. Nu skiter jag i andra, det här är mitt personliga krav och ingenting som gäller någon annan än mig. Alla tycker vi olika och alla vill vi ha det på olika sätt, inget konstigt med det.



1 kommentar:

  1. I like sanningar! :)
    Du ser då snygg ut som du är, vad jag sett iaf :D Hur jobbar du på månd? Leon är ledig då tänkte om jag skulle ta mig en tur utan barn och hälsa på dig!

    SvaraRadera