fredag 9 april 2010

Fellow grapes, we have a situa..rrrgh..


Ask med vindruvor- inköptes på lilla ICA den 9:e april omkring 16.25.
Asken återfanns cirka 16.45, vid den tiden fanns endast skelettet kvar som bevis på att det faktiskt funnits vindruvor.
Lokalbefolkningen (en stycken, jag själv) slukade alltså sitt byte med hull och hår men inga kärnor för druvorna var kärnfria.
Nu väntas risig mage.
Eftersom jag åt alla vindruvorna före middagen är jag för mätt för att äta middag. Får ta popcorn och vitlöksdip lite senare i stället, bra alternativ till lagad mat. Mycket näringsrikt.
Kan tillägga att jag köpte tuggpinnar till hundarna, tuggpinnar gjorda av oxstrupe. De stank gammal röv och jag höll på att spy. Nu luktar hundarna gammal röv i munnen (värre än förut) och de vägrar sluta att andas genom den. Flås, flås.
Ska gå och leta reda på lite silvertejp.

1 kommentar:

  1. dippar du popcornen? hur gör man det i så fall? ett och ett eller tar du en näve och doppar i skålen? fan vad gott med vindruvor iaf!

    SvaraRadera