torsdag 29 april 2010

Hetsätning och dess konsekvenser

Igår valde jag att skippa middagen till förmån för chips och dip. Hetsade i mig en HEL påse (när man väl börjat) och mådde illa hela kvällen- så INTE värt det!
Idag blir det Nutrilett-shake till frukost, Varma Koppen till lunch och vindruvor lite hela dagen. Usch. Känner mig fortfarande illa till mods.

Det verkar som att solen tänkt skina ett tag idag så det blir väl att vara ute och greja på med ingenting alls förmodar jag. Typ sola. Typ hundpromenera.
Typ drömma om barnvagn, bebis och julafton.
Haha, jag längtar till julafton nu, inte för att Ärtan kommer att fatta att det är jul men jag har en förhoppning om att mitt jul-hat kommer att dämpas en smula när man har en unge. Det blir då i alla fall ingen "fly-julen-åk-till-solen" i år som vi hade tänkt oss, kanske ett annat år.

3 kommentarer:

  1. Jag e hemma till 13.30 om du vill ha kaffe! :)

    SvaraRadera
  2. Haha, fy fan för chips. Kan inte äta det längre. Klarar knappt av lukten.
    :)
    Björn vill gärna veta könet. Jag vill nog också veta könet tror jag. Har inte bestämt mig än, men det är ju mest praktiskt att veta könet. Då kan jag börja fundera lite mer på namn.
    Ska ni kolla kön?

    SvaraRadera
  3. Klart du ska klaga om du känner dig trött! Jag kröjmar alldeles för mycket och jag har inte ensamrätt på det heller, så klaga på du :P

    Nu är det knappt två veckor kvar för mig tills UL och det är nu jag tycker att tiden börjat gå långsamt. :P

    Jag tycker de flesta man har hört som har gjort UL som frågat om kön har fått veta det. Hoppas att man har möjligheten att få veta det i fall vi bestämmer oss för att vilja veta :)

    SvaraRadera