torsdag 22 april 2010

Så här ligger det till

Jag är realist och alltså fullständigt medveten om att vår unge KAN komma att bli ful. Det vet man ju liksom inte förrän den har kommit ut. Är ganska säker på att hon/han inte kommer att vara ful i våra ögon, men kanske i andras. Jag har själv tyckt att en bebis har varit ful.

Någon som däremot INTE har en ful bebis är fru Bollerup.
Rösta på sötskiten Nellie vettja, det är hon värd.

Om nu vår bebis skulle vara alldeles otroligt ful får jag väl sno Mallas bilder och skicka till släkt och vänner i stället.
Jag TROR inte att den kommer att vara det.

Imorrn är det fredag, hörni. Jag ska jobba cirka tusen timmar i helgen så det var min planering.

2 kommentarer:

  1. Åh tack snälla du :)
    Både du och mannen din är ju söta så jag är rätt övertygad om att ni får en snyggunge!

    SvaraRadera
  2. hahaha, jag erkänner med; det finns en del barn som är ruggit fula men mallas lilla sessa är nog det sötaste jag har sett! Finner inga ord för hennes lilla socker!

    ps. jag vet inte hur karln din ser ut, men du är en vacken kvinna så det råder nog inga tvivel om "ugly kid joe" här :D

    SvaraRadera