onsdag 7 april 2010

Nu är det nära


Omkring +-0 grader inatt, jag jublar lite inombords!

Hur länge tror ni det dröjer innan marken är fri från snö? OBS! Inte uppskottade giant-snöhögar, bara vanlig snö!
Jag gissar på 13-14 dagar.
Vinner jag får jag en cykel i slutet av april. Eller nåt liknande. Kanske lite korv att grilla på Valborgsmässoafton.

Just idag är det massor med snö kvar men jag ska ändå snöra på mig kängorna och traska iväg på morgonpromenaden med vovvarna.
Bajspåsar- check!

Efter det är det onsdags-städ för hela slanten. Tror bestämt att det blir bra.

1 kommentar:

  1. snövadslagning är ett gissel. jag förlorade ju i höstas. sa att första snön skulle vara borta inom en vecka, leon sa emot. vann jag skulle det bli en ny hårtork. vann han skulle det bli en nurse-suit till mig. snön försvann efter 2 veckor.

    SvaraRadera