torsdag 15 april 2010

Förberedelser.

Jag förbereder mig inför helgen, jag är nämligen ledig och övar på att ta det lite lugnt så att kroppen inte blir chockad. Inte för att jag haft en hektisk vecka men jag planerar att det ska vara soligt och fint väder och jag ska sitta på röven i solstolen hela långa helgen (förutom söndag morgon då jag ska simma).

Vi har väl alla skitdagar, va? Ni vet väl att när man är gravid, då kan man liksom ha skitdagar närhelst man känner för det? Surhet, bitterfitt-ness, irritation, ingen motivation att göra nåt- allt kan ursäktas med att man är på tjocken. Ingen kommer att döma en för det, de säger bara ahaaaaaa och nickar lite förstående på skallen. Allt irrationellt beteende blir plötsligt accepterat, det gillar jag och utnyttjar det till max. Redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar