lördag 3 april 2010

Här ska firas påsk

Fast hur firar man påsk?

Tänkte svulla godis igår och köpte jättepåse men efter några stycken mådde jag illa och somnade.
Jag är verkligen wild&crazy.

Åker iväg över dagen, med sambo och hundar och vänner, hoppas på lite solsken så solbrännan bättras på en smula. Känner mig blek som ett lakan.

Min mage har redan börjat svälla och jag är ganska säker på att det inte beror på för mycket mat. Kan inte ens dra in den och se smal ut, så något är det ju som händer där inne. V 9 på måndag- kan det vara normalt? Lär väl inte fortsätta i den här takten, i såna fall kommer jag att få en groteskt stor mage. Det lär jag kanske få i alla fall men kanske inte så snabbt.

1 kommentar:

  1. Hmm. Jag har varit gravid några gånger. Den gång jag blev tjock fort, fort väntade jag tvillingar. ;D Det kanske är tre? Eller en hel kull??

    SvaraRadera