lördag 27 mars 2010

Aprilväder

..fast i mitt huvud.

Allt som går mig emot är dumt.
Just nu är hunden dum för han fattar jävlat ingenting. Tiken har slutat löpa och kommit hem igen och Harley är galen.
Jag har vrålat, grinat och kastat det som fanns tillgängligt. Som tur var befann vi oss utomhus så jag fick bara tag i lite snö, hade vi varit inne kan jag nästan garantera att hunden fått en stor blomkruka rätt i skallen.

Jag köpte gardiner idag i alla fall så för en stund sedan, när jag lugnat ner mig, plockade jag glatt fram dem och gick ner för att hämta gardinupphängningmojängerna. De låg inte där jag trodde att de skulle ligga. Katastrof, tydligen, tyckte jag och grät en skvätt. Sen blev jag förbannad och nu har jag gett upp allt som har med gardiner att göra. För ikväll.

Jag är nästan säker på att jag har lite humörsvängningar. Bara lite.

2 kommentarer:

  1. Ja. Jag tror du har humörsvängningar. Försökte jag säga att jag inte hade så farliga såna då jag var preggosaurus? Jag tror jag ljög. Som fan.

    SvaraRadera
  2. Jo just det, jag komemr till exempel ihåg att jag var trött en dag och fabbe skulle och bowla med innebandyn. Då grinade jag. Inlåst på toan. Leon fick fara istället.

    SvaraRadera