torsdag 4 mars 2010

En förklädd autist

Jag gillar inte när mina rutiner rubbas. Allt blir fel och jag blir på dåligt humör. Illspekko, som man säger här i byn.
Frukost ska vara klockan nio, lunch vid 12 och middag efter klockan 17.
Jag går ut med hundarna ungefär samtidigt som jag kliver ur sängen, dricker kaffe och vaknar till efteråt. När jag ätit frukost- timmespromenaden.
Ni fattar va? Mina dagar är väldigt inrutade. And I like it.
Jag planerar alltid vecka för vecka. Hur jag jobbar, när jag ska träna, vem jag ska hälsa på.


Är jag knäpp?


Simmat idag, och trodde tills för en sekund sedan att det skulle bli pass både fredag och lördag eftersom jag i huvudet fått för mig att jag missat ett. Så är dock inte fallet, jag hade bara glömt bort att jag faktiskt redan tränat tre pass den här veckan. Trodde att det bara var två. Så tokigt det kan bli, va.
Så, det blir gympass lördag då.
Utedag med sambon i morgon. Utedag som i "ute i naturen", inte "ute på krogen".

1 kommentar: