fredag 26 mars 2010

Lunchlur

Jag har tydligen skaffat mig den dåliga vanan att sova en timme efter lunch. Som om jag behövde det, liksom.
Jag sover minst sju timmar per natt och vaknar automatiskt klockan 0600, utan väckarklocka. Nu när ni vet det kan ni ju räkna ut ungefär när jag somnar.
Röjjigt värre, va?


Onödig info- springer på toaletten sjuttiosju gånger per dag. Verkar som att blåsan krympt en smula. Det går oändliga mängder dasspapper, sambon tycker att jag slösar men man vill väl torka bort varenda liten droppe ju?!
Mer onödig info- fick mitt första nummer av "Topphälsa" idag. Där fanns en artikel om hur man får en "skön mus" och en om hur man bantar ner sig snabbast så att man bli Beach 2010-fin. Kändes inte som att någon av dem var speciellt riktade till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar