fredag 19 mars 2010

Människo-vänligt

Äntligen humana grader ute trots att det är tidig morgon.

Det har inte varit speciellt trevligt att kliva upp kvart över fem den här veckan, inte när det varit -25 grader ute och typ 14 inne.


Hur som helst, ska börja med en kungörelse (stavas det ens så?).

Jesse, jag kan inte kommentera på din blogg! Jag dissar dig alltså inte, får bara ett felmeddelande varje gång jag ska skriva någon oerhört intelligent kommentar.


Sista skiftet att jobba innan hellweek är över. Nästa vecka har jag bara ett ynka kvällsskift på måndagen, sen är jag ledig fram till fredag natt.
Ledig och ledig förresten, vi ska väl mest troligt spackla och tapetsera, det räknas väl som jobb det också på något vis.

Angående massagen igår- det var nice. Däremot har jag väldigt svårt för att slappna av när en vilt främmande människa tar på mig.
Låg hela tiden och undrade om hon kände fettvalkarna eller tyckte att jag hade fula tatueringar. Funderade över hur en människa kan tycka att det är kul att massera någon annan. Man vill ju bli masserad!
Däremot så har jag nu Piteås kanske mjukaste hud och märkbart mjukare muskler, det om något är anledning nog till att åka dit igen.

1 kommentar:

  1. Hm, det låter skumt.. har du provat att skriva kommentaren som "namn/URL" istället för med det inloggade google kontot?

    SvaraRadera