lördag 27 mars 2010

Trevligt med skitsnack

Middagen och besöket hos A & Å igår var fanimej grymt kul.

Å fick utstå frågestund och hon verkade ta det med ro. Ingen panik i blicken på grund av dumma funderingar från min sida. Nu ska vi bara se till att det inte går lika länge tills nästa gång vi ses, menar, så långt är det ju inte från stora staden till lilla byn.

Idag är det lördag och min dag blir inte mer spännande än att jag ska jobba till 19.00, sen åka hem och försöka få lite ordning på tvätten och dammet som vi tillverkat under den senaste veckan. Efter det lär jag väl somna ganska omgående, som vanligt. Dock saknar jag inte perioderna av sömnlöshet som hemsökt mig tidigare- jag sover hellre massor än nästan ingenting!

Mat & sånt då? Hur går det med kvällsfikningen? Jodå, det går bara fint. Har slarvat i ett par dagar men jag har haft så mycket i huvudet att jag har slarvat med allt. Absolut ingenting, varken ordentlig träning, städning eller icke-kvällsfikning, har fått den uppmärksamhet det förtjänar. Men nu är jag back on track och fortsätter i gamla hjulspår. Jag halkade bara ner i diket en sekund, ungefär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar