torsdag 25 mars 2010

Blurk

Jag måste boka flyg och hotell för att åka på utbildning i Sthlm. Jag vill inte åka på utbildning i Stockholm.

Stockholm är dumt, trist och tråkigt och ingen där förstår vad jag säger.

Synd att jag inte kan slingra mig ur det här.



Å arbetets vägnar ska jag strax på studiebesök.

Fan vilken arbetsmyra man kan vara vissa dagar, då! Egentligen känner jag bara för att lägga mig ner och varva Internet men det säger jag inte till någon för då kan de ju få för sig att jag är dum i huvudet.

Det vill man ju inte.



När jag kommer hem från studiebesöket ska jag knacka puts. Sen ska jag simma. Sen ska vi tapetsera. Sen ska jag förbanna den jäveln som påstod att det är kul att renovera. Kanske till och med ger honom en snyting, fast jag har ju inte riktigt någon aning om hur han ser ut eller var han bor.

Det kanske är en hon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar