torsdag 18 mars 2010

Hjärngröt

Jag gick till Konsum och köpte en Cola Zero.

På vägen tillbaka drömde jag om min goda dricka, fantiserade om hur underbart den skulle smaka till lunchen och hade allmänt höga förväntningar.

När jag väl skulle dricka den upptäckte jag att jag aldrig tagit med den från affären utan betalat och sedan lämnat drickan utan att ens reflektera över att jag ju faktiskt köpt något. Jag bara gick, helt enkelt. Var väl tydligen alldeles för koncentrerad på själva betalningsproceduren.

Inte nog med att jag var sur över min förlorade skatt, ett papper skar mig UNDER nageln när jag febrilt letade flaskan i väskan.
Så här är jag nu, Cola-lös med ett papercut under fuckyoufingret-nageln. Life´s a bitch.


18.00- en timmes helkroppsmassage!
Jag hoppas och ber att de inte masserar fötter (komplex) eller mage (komplex) eller rumpa (komplex).
Jag vill ha en timmes halvkroppsmassage, undrar om det går att ordna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar