onsdag 24 mars 2010

Latmasken i egen hög person

Här sitter jag och sitter medans sambon jobbar och sliter med spacklet.
Nåja. Jag har ju hundpromenerat gånger två, gymat, målat murstock och lagat mat. Det får räcka för idag.
Tur att herrn i huset inte är lika lat som mig, då hade det inte blivit mycket gjort.


Ang. kaffet så måste jag ju tillägga att jag i normala fall dricker extrema mängder kaffe varje dag. Därför har koffeinfritt inhandlats och jag försöker hålla mig till bara några vanliga kaffeklunkar.
Menar, 7-8 koppar kaffe är inget konstigt för mig. Det dricker jag före frukost, i princip. Utan problem.

Hade i alla fall en nice stund på gymet idag, 40 minuter crosstrainer kändes skönt i kroppen. Blodpudding till lunch var ännu bättre.
Kanske inte för magen men satan, blodpudding är ju GOTT! Varför har ingen sagt det tidigare? Blodpudding till lunch och fiskbullar till middag eller tvärtom- varje dag kanske!

2 kommentarer:

  1. blodpudding har jag slutat äta. Jag fick en äcklig grej i en bit en gång. Måste nog smaka snart igen för jag minns att jag gillade det :)

    SvaraRadera
  2. haha, det var då verkligen inte dig jag syftade på! :)

    SvaraRadera