tisdag 9 mars 2010

Tränad i hemlighet

Jag är nog mer vältränad än vad jag tror, för el Larssonbergo gick utan problem. Gick till och med upp, sen ner halva och upp igen bara för att få lite extra gå-tid. Blåsigt var det, som värsta stormen, men jag gillar blåst. Speciellt när jag har en bra vindjacka på mig.
Nog tjatat om uteliv för ett tag (fast jag är faktiskt på väg ut nu igen.. trots att huset skriker efter att bli städat).


Idag är det kurs med Harleyhunden kl. 18. Simningen gör jag bort före, efter det hem för en sen middag och naturligtvis bär det av mot arbetet där vid niosnåret. Tisdagar är veckans mest fullspäckade dagar.


Åt inget kvällsfika igår, day 2- check!
Däremot så drack jag en kopp thé men det kan väl inte räknas? Är ju samma som att dricka ett glas varmvatten, ju.
Tidningen jag letade, den fann jag, så nu väntar jag med spänning på första numret. Det är inget fräsigt typ Slitz eller så, den heter Topphälsa och verkar som sagt riktigt, riktigt bra av numret jag läste att döma. Nu är det bara att hoppas att det inte är samma skit som IForm- i alla nummer var det i princip samma innehåll så man blev ganska less efter ungefär två stycken.


Dags att packa väskan för dagens äventyr- ska försöka köra slut på herr Australian Shepherd så kanske han är mindre benägen att äta upp lilla svarta kurskamraten. En svart hund alltså.

1 kommentar:

  1. klart du måste gå dricka te! :)
    jag prenumererade på fitness en gång, tråkigare tidning får man leta. Inte var jag fit heller. Bara typ mer fit-tig :P

    SvaraRadera