fredag 5 mars 2010

Det är så

Har jag bättre saker för mig skiter jag i bloggen.

Inte bokstavligt talat men nästan. Är jag en dålig människa då?
Fast om jag inte gör någonting utan bara sitter inne framför laptopen blir mina inlägg säkert tradiga efter ett par dagar så gissningsvis är det nog bara bra att jag faktiskt går utanför dörren då och då.

Idag blev det en fyratimmars vistelse på Råberget. Bra träning uppförs inför vinterns/vårens (1:a mars är tydligen vår enligt almanackan) stora kraftprov- Larssonberget. Barmarksperioden går det fint att ta den långa vägen upp, den mindre branta och därför mindre jobbiga vägen. Nu är det tyvärr inte barmark utan mycket snöig mark så man måste traska en annan väg som alltså inte är lika o-brant, snarare tvärtom.
Kanske tar fikapaus när jag tagit mig halvvägs.


Sitter med vinglaset och Spotifymusik och i bakgrunden (undergrunden?) hör jag sambons elgitarrspelande.
Friday it is.

1 kommentar:

  1. RÅBERGET, TROR JAG (oj caps) var där en gång. Men Larssonberget? det kan du väl berätta om för mig? vi gillar att vara på hike. Är det skitbrant? tänkte så inte babyungen ramlar ur ryggsäcken.

    SvaraRadera