tisdag 23 mars 2010

Hur det då kan bli


Så här kan det tydligen gå, trots långkalsonger med hängröv och andra osexiga vinterkläder.
Väldigt tidigt ännu men ni som känner mig vet att jag har otroligt svårt att hålla tyst om saker och ting så att hålla tyst om just det här var liksom dömt att misslyckas.
Do not fear! Jag kommer inte att bombardera er med bilder på magen eller veckostatusar. Vill ni se hur en tjock mage ser ut där i slutet av sommaren är det bara att komma hit. Vill ni veta hur ett foster ser ut där i mitten av en graviditet är det bara att googla. Det gör jag. För fullt.
Att vara på tjocken har redan påverkat våra liv.
Avbokat utlandsresan- ja det var ju just jäkla typiskt!
Nåja, det kommer väl andra tillfällen att åka utomlands.
Men ni kan fetglömma fyllechaffis!!

7 kommentarer:

  1. Ojoj! GRATTIS! :D

    SvaraRadera
  2. haha glömma fyllechaffis? ;) vem var det som körde hela förra sommaren? du får allt kör mig i sommar ;) nä skojade bara :) Grattis!! Fan vad nice att Johanna får en tremänning! :)

    SvaraRadera
  3. Hahah jag förstod det grattis grattis. Så wonderbart. Enda gången man får stoltsera med tjock mage så passa på då kulan kommer gumman.
    Japp jag är morgonpigg vi kan dirigera heheh. kram

    SvaraRadera
  4. Nämen!! STORT GRATTIS !! kram =D

    SvaraRadera