lördag 6 mars 2010

Lördagsmorgon


Börjar dagen med en undran.
Sommaren, hur länge till måste jag vänta på den? Jag kan nöja mig med vår, om det nu är så kinkigt att den måste komma först.
Jag har tittat igenom alla sommarbilder och beslutat att vintern, den kan vi skippa nästa gång. Eftersom denna vinter varit så kall och snörik räknas den som två, alltså ligger den på minus och måste sparas in på när det varit höst. Bara så ni vet det och inte blir förvånade när träden och buskarna startar upp igen så snart de tappat sina blad, där i oktober någon gång.
Ska ringa SMHI så att de också får veta vad som blivit bestämt.
Jag ska nu hälla i mig en frukostshake, sedan gå ut med de två vargarna. Dagen är tänkt att bli solig och fin och jag tror bestämt att jag ska göra mina föräldrar lyckliga genom att hälsa på dem lite senare. Sambon slavar vidare på jobbet och jag, jag känner mest att lusten att göra något flugit rakt ut genom fönstret så det är bäst jag försöker leta rätt på den snarast.
Inte speciellt sugen på en soff-lördag idag, nä.

1 kommentar:

  1. Det gjorde jag ett tag också och ska börja om. Men jag måste ju hitta en utbildning som man kommer in på också. Sen så har jag ju Johanna nu också så man måste hitta en utbildning som är på distans osv. Men som sagt.. allt är inte så bara. Man ska ju komma in på skolan också.

    SvaraRadera