lördag 27 mars 2010

Måste

Jag känner för att köpa något.
Jag vet inte riktigt vad, men lite blomjord för krukväxter hade varit smart och vuxet för mina stackars plantor har sugit ut den sista näringen ur sin jord för länge sen.
En jättesäck behöver jag.
Samt några nya blommor. Lite pynt- det är aldrig fel. Gardiner. Fast det ska jag beställa från Ellos ikväll, fick något bra erbjudande därifrån som bara väntar på att bli utnyttjat.
Måste ju passa på nu medans man har pengar, på föräldrapenningen kommer man inte långt!

Tur att jag och sambon jobbar olika skift på samma jobb, jag behöver inte vara hemma så otroligt länge med bebis när den kommer för det är alltid någon hemma, trots att den andra jobbar. Vet att det är länge kvar men jag har redan börjat fundera på så världsliga saker som ekonomi och sånt.
Trims-trams, javisst, men dock en verklighet!

Det är bäst att vi packar våra väskor och åker mot affärerna.
Jiiiihaa!

1 kommentar:

  1. Joho det löser sig alltid! Det är nog 2 år sen jag planerade om blommorna, inte konstigt att dom dör! Jag kan komma och göra det hos dig ngn dag, du får ju itne överanstränga dig nu :P

    SvaraRadera